ronny87 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 ja då tenkte eg og selge ett prosjekt som eg har stående pga jeg ikke har tid til og gjøre noe mer med den=(er masse nye deler i understell så og si alt er byttet ,(foran) ebc slissa skiver med greenstuffklosser, nye hjullagre, nye bremseskjold,bærearmer,endeledd,klikkestag,powerfleksforinger,dempere med fjærer(på hele bilen) osv nye treversforinger bak=) orginal motor og gir står i bilen og funker men må hentes på henger pga eg skal ha setene og mangler fangere og forskjermer. så bare til og gi en lyd hvis du lurer på noe=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Bytte i ett e21 karroseri, komplett utenom motor og gir ? Eu godkjent karrosseri, med motorfester tilpasset m50b25. Senkefjører RELATIVT lite rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny87 Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 nei takk trenger plassen og har mye andre prosjekter på gang=( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hva er prisen på bilen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Klart att er ikke verdt gull å grønne skoger dette, men det var kanskje litt lite Jeg byr deg 3000 kr for bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny87 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 he he har noen som skal se på den og eg vil ha ca 8000 for den pga masse nye deler og det har eg sagt til de som skal se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 passer det at jeg kommer og ser på den i morgen ettermiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå