Olan89 Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Selger et sett med orginale Ac Schnitzer hjul, med vinterdekk. to nesten nye nokian hakka r dekk på felgene forran. på bakdekka står det 2 pirelli vinterdekk med bra mønster, men har blitt harde. framfelgene er ikke strøkene og kunne trengt en polering pga. stått bak på en m5 tidligere. bare dekka forran kosta meg 6000 på slutten av vinteren ifjor, så kunne tenkt meg 12 000 for felgene
Riviera Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 stått bak på en M5 skriver du! Kan du sende meg info m innpresset på alle felgene har du eller kan du ta bilder a dem
Olan89 Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 ja, derfor jeg bare kjøpte to nye dekk for dem var ganske slitt. skal få tatt noen bilder a dem idag, så skal jeg sjekke opp ET også da
Olan89 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 fekk ikke sett ET på dem. skal ha bilen på løftebukken igjen snart så kan sjekke da. passer hvertfall perfekt på e39. fått tatt noen bilder å, men det er med telefon og har ikke kabelen til den her nå, hehe
Olan89 Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 har ikke kabel til telefon så får ikke lagt over bilder, men kan gjerne sendes på mms
SofaKingFresh Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Er dette Wiener-Schnitzler? Jævli morsom du. Meld deg heller på Norske Talenter, og få en dom over hvor dum du er. Lykke til med salg, Olan. Hadde jeg hatt pengene, skulle jeg hatt dem.
Olan89 Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 ingen som vil ha noen tøffe hjul på bilen sin i vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå