Grenadier Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Jeg har gått fra BMW 1-serie til en 520 (E61). Mens midtarmlenet var perfekt til oppbevaring av iPod i 1eren, sliter jeg med 5eren. I midtarmlenet er det jo laget plass til business-mobiltelefonen, slik at jeg må opp med to deksler for å komme til et egnet rom. Meget tungvint. Jeg kunne like gjerne lagt iPod i det lille rommet nederst i midtkonsollet (over gearspak...), men problemet er jo at mini-jack koblingen på E60/61 sitter bak mot passasjersetet. I det hele tatt: Vanskelig å få til en fungerende løsning. Noen som har noen tips til enkle løsninger, uten å måtte bygge om halve bilen..? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snappy79 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Ta bort Business telefon rammen. Du bruker vel ikke den likevel? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grenadier Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Ta bort Business telefon rammen. Du bruker vel ikke den likevel? Eller? Nei, den brukes overhodet ikke.. Hvordan tas den enkelt bort? Har sett litt på det, men det ser ut som jeg må ødelegge plasthengslene for å demontere den? Har liksom ikke lyst til bare å røske den ut heller. Forøvrig: Har noen tips til en god bilstereobutikk i Oslo-området som er gode på å finne løsninger, hvis jeg ønsker å gjøre det litt mer ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurfeus Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hvis du skal ha den tilkoblet minijack så er sikkert demontering av business telefon-holderen det beste, siden du da ikke kan styre iPoden via iDrive. Alternativet er selvsagt å legge ut for original iPod-tilkobling; da monteres det kabler og sånt noe i hanskerommet, og du kan parkere iPoden der. Den styres da via iDrive, noe som fungerer veldig greit (bortsett fra at jeg ikke kan fatte hvordan det er lov, mens det å snakke i telefon ikke er det..). Aberet med dette er selvsagt at det koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå