BMW_forever Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 sier du 8500kr så er det greit. Sier jeg en total på 9000 inkl. frakt så er det greit Forresten, er ingen skader på felgene?
Bambo Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 ingen sore skader nei. Er vel noen små riper og små hakk om en studerer de. Fulgte med gamle E46'n min de her å syns de så veldig greie og hele ut.
BMW_forever Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Høres bra ut. Hvor i valdres holder du til? Har slekt oppi der serru, så kanskje jeg kan komme og hente dem.
BMW_forever Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Fagernes Da passer det fint skal vi si vi har en deal på 8500 da? Så lenge det ikke er noen feil av noe slag som ikke har blitt nevnt
Bambo Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 De er rimelig hele og bra. Dekka er nye. Eller 2 av de har rullet inn og ut av verkstedet 4 ganger da. Når vil du evnt hente? Er en som ringte på dagen i dag som ville hente de i helga.
Bambo Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 send meg ei mld eller ring på nret i 1 post og avtal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå