Gå til innhold

1993 520it 275000km 22000 pluss omreg. Akkurat EU godkjent


Rune B.
 Share

Anbefalte innlegg

Skal selge denne bilen. Den er i god stand, og er en helt flott bruksbil.

Selges for 22000,. pluss omreg. Bilen er akkurat EU godkjent. Byttet traversforinger, bærekule ene siden foran og bremsene bak. God å kjøre og klar for to nye år på veien.

Nesten nye sommerdekk og ok vinterdekk.

Ring 97533676. Holder til ca. 1,5 time fra Oslo og 1 time fra Drammen.

z3kdtpgut8seinhh15cl.jpg

atpkwpzctlrnwysopgru.jpg

dzbudwhinnyaoqrs0zin.jpg

b71uo2qpdfklsnvao52s.jpg

l7vwes9s70v0qgfrhmxi.jpg

arz9qa9jtfuz11q97123.jpg

gjqt6zuisigdjdoulv7p.jpg

cw7f5h86ed23ufoa7pqx.jpg

p7nydzot4lzj08u8u3ro.jpg

uxeg0ztdj55w8mn59pcx.jpg

052qn99024x4d867kjls.jpg

9d606q01fabwam06e7fq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke legge til litt mer info?

Er interessert i mer utdypet info om stand, hvorfor den er bejært avregistrert og om bildene er up to date eller ikke.

Bilen er i ok stand. Den er gammel, billig og har gått et stykke. De aller fleste innser nok at det er litt småtteri som sikkert må tas for å få den skikkelig bra. Bremsene bak er litt slitt. Den er forholdsvis tett og fin i foringer og det er lite rust til å være en gammel bil som e34 nå er blitt. Tett i eksos og ganske hel innvendig med unntak av et lite hull på førersete(se bilde). Ledningen som går til bakluka er det brudd i, så man må bruke nøkkel for å låse opp den. Grunnen til at den er begjært avskiltet er fordi jeg har latt vær å betale omregistrering på meg. Vognkort del2 er levert inn, men jeg har altså ikke betalt omreg på den, da jeg skulle selge den videre. Bilen står i mitt navn.

Bildene er tatt for noen dager siden, nærmere bestemt den 30.09.2011

Mvh

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og grunnen til at jeg skrev innen 5.oktober var at hvis den ikke er solgt her inne innen da blir den lagt ut på finn til en litt høyere utgangspris. Kunne vært moro gi en entusiast sjangsen først, siden jeg syns bilen er fin til å være en gammel e34 til prisen av omregistreringen på en nyere bil. :wink:

Mvh

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se på en annen bil imorgen, men hvis den er uinteressant, så kan denne være aktuell. Selv om jeg trenger bil med skilt som er eu-godkjent da.

Den er god. Jeg kan som sagt levere den ferdig EU godkjent, men da til 20 000 pluss omreg. Det er skilter på bilen i dag, men den må inn på EU. Tviler på at det er noen store mangler på den. Virker som en god bil. Tipper bremser bak samt håndbrekk er det som vil komme. Men selges som den står til 15 000 pluss omreg da det uansett blir litt jobb med en EU godkjenning.

Mvh

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...