Milla7 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Jeg skal å se på en BMW 1-serie 2004 modell i dag. Hva bør jeg være obs på? er det register reim eller kjede på de? Hvis det er reim, når bør den byttes? Er det noen forskjell på 04 og 05 modellene? Håper på raskt svar fra noen som har litt mer peiling enn meg;)
Johnsen86 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Alle BMW etter 1994 har registerkjede. På såpass ny bil ville jeg vært mest opptatt av om den er godt vedlikeholdt. Oppfulgt servicehefte og jevnlig rengjøring osv. Du kan også sjekke dører og luker for rust i falsen, ellers kommer jeg ikke på noe som er kjent problem du kan sjekke opp.
Milla7 Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Ok.. Tusen takk for info:) Vet du om det er noe forskjell på 04 og 05?
Johnsen86 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Bare hyggelig, velkommen til forumet Jeg vet ikke om noen forskjeller på 04 og 05 modeller. 04 er jo første året 1-serie kom og en gammel tommelfingerregel sier jo at man helst skal ligge unna første årsmodeller pga barnesykdommer med nye modeller, men jeg tror som sagt disse bilene er godt skrudd sammen. Eventuelle feil har jo gått på garantien i begynnelsen og BMW har kampanjer hvor de retter opp feil på biler med kjente feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå