Gå til innhold

Multifunksjons ratt e39

Anbefalte innlegg

Hei, har bestilt et M mulitfunksjons ratt. Hva trenger jeg for å koble opp dette for å få knappene til Spilleren fra Gs til å fungere? har ikke multifunksjon fra før av så har prøvd og leite etter et sånt "kit" men uten hell. noen som vet hva som skal til? :P Bilen er en 1997 520i e39 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe grunnlag for denne posten, men ser for meg at om du ikke hadde multifunksjonsratt fra før av, har jeg hørt at det ikke er opplagt ledningsnett for dette.. Da jeg ikke kan bekrefte dette, ikke ta det som en garanti.. Bare det jeg har lest... Spilleren fra gs, er de da multimedia spilleren? Beklager for en så lang post uten noen garantisvar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å svare på hva som skjer med lyktene som du skulle selge til meg 1 september?? så ufattelig useriøst å gjøre slik som dette. hadde du hatt bein i nesen hadde du sagt du hadde solgt dem til noen andre eller beholdt selv,skriver i denne posten siden du ikke svarer på annet vis. å komme med at du ikke har fått dine såkalte "andre lykter" enda holder ikke...det har gått seks uker nå.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må faktisk slenge meg på her pga bmwt.. Om du har lovet og selge han lyktene får du holde det du lover, eller si som saken er, kan dere ikke få saken ut av verden? bmwt har jo sikkert skjønnt tegninga nå, så du kan vel bare si det som det er?

takker for den :D jo man skal vell ikke akkurat være super geni for å skjønne at her har man enten solgt til en annen eller beholdt selv [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utfattelig useriøst å si at jeg ikke har svart noen plass, du har ikke kontaktet meg siden sist jeg svarte deg. Og ja jeg har lyktene selv fordi han jeg skulle få nye lykter av hadde de ikke likavell, så jeg ser ikke vitsen i å selge noen lykter å kjøpe noen gamle for det jeg selger de nye for, tror du skal begynne å ta kontakt med meg før du sier jeg ikke svarer :) evt PM? samtidig som du fortsatt ikke har betalt noe for lyktene så det er vell helt opp til meg om jeg velger å slette annonsen å trekke salget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utfattelig useriøst å si at jeg ikke har svart noen plass, du har ikke kontaktet meg siden sist jeg svarte deg. Og ja jeg har lyktene selv fordi han jeg skulle få nye lykter av hadde de ikke likavell, så jeg ser ikke vitsen i å selge noen lykter å kjøpe noen gamle for det jeg selger de nye for, tror du skal begynne å ta kontakt med meg før du sier jeg ikke svarer :) evt PM? samtidig som du fortsatt ikke har betalt noe for lyktene så det er vell helt opp til meg om jeg velger å slette annonsen å trekke salget?

Det er såklart opp til deg å slette annonsen å trekke salget. Men jeg var faktisk med i den tråden om lyktene, da jeg selv var interesert. Og du la jo ikke ut noe informasjon om at du hadde trekt deg. Virket jo som om bmwt har forsøkt og kontakte deg om ikke via PM ialefall via tråden som du kanskje kunne svart på? Er vel ikke for mye folangt. Men nå ser jeg saken er ute av verden, og vi kan legge dette bak oss.. Lykke til med multifunksjonsratet foresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, er ikke så veldig aktiv og hadde vell egentli glemt av den tråden for å være helt ærlig. Så blir litt vanskelig å se at han poster der når jeg ikke har fulgt med den posten da jeg hadde lovet han å få kjøpe lyktene når jeg hadde mulighet for å få demontert de og satt på noen gamle. Ble verre da dette tok lengere tid og han ble surere og surere og begynte å anklage meg for å "unngå" han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg anklaget deg for å "unngå" meg??? om det er det du sikter til her tar du rimelig feil,har kun vært vennligsinnet med deg hele veien,ventet tålmodig,tatt kontakt via meldinger og i tillegg prøvd å ringe deg fra to forskjellige numre uten å få svar...om du sier du ikke er noe aktiv her får så være,men du har jo faktisk noe som heter "se dine innlegg" oppe til høyre så faktisk du kunne sett status på.

og når du i tillegg fant ut at du skulle beholde lyktene selv,hvor mange kalorier skulle det til for å nevne det til meg da??? du ber meg om at jeg må ta ting på pm,men hva tjener det til når du ikke svarer på noe??

men greit,saken er ute av verden for min del,og om du blir oppfattet som seriøs eller ikke av andre får bli opp til andre som evt skulle handle med deg i fremtiden,jeg kommer iallefall ikke til å prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir de mer diskusjon ut av dette, så anbefaler jeg dere å ta dette via PM, uavhengig av om noen svarer der eller ikke.

Verken vi som leser, eller dere som diskuterer vinner noe som helst på å ta dette noe videre i all offentlighet.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...