fearcradle Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Har skaffet en 750i med automat men vill ha i manuell kasse. Er det no kasse som passer rett på? eventuelt hva av svinghjul clutch og mellomaksling trenger jeg da? Og hvem kasse kan passe?
aottesen Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 850i-kasse passer vel? Men er vel ikke akkurat flust av de ..
Lamek Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 s560g heter kassa du trenger. usikker på om den er fra getrag. Den er iaf levert på e31 850csi. Men er som nevnt over vanskelig å finne tak i.
Joachim_M5 Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 S6s 560g heter den for å være nøyaktig. Veit om to nye tilsalgs, men de ene er delvis bortlovet. Den andre mener jeg skal ligge under "selges" her på forumet.
Joachim_M5 Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Her er den: viewtopic.php?f=14&t=201059&hilit=Getrag Dette er en av de 10 kassene som jeg fikk GS til å ta inn direkte fra Getrag. Ei til av disse 10 er som sagt tilsalgs, for det samme som vi ga, 16300kr. Men den er foreløpig bortlovet, men hvis det et aktuellt kan jeg sjekke om den blir solgt eller ikke.
fearcradle Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 takk for alle svar får prøve og finne en brukt en tenker jeg:P skal i en bilcross/is bil så hakke planerom og koste på dyre dommer men da hvet jeg ivertfall hva den heter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå