marius.hj Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har en E28 518i Som står uten frontrute og 2 sideruter.Bilen har stått lagret i garasje siden rutene ble knust i jula. Mangler også girkasse. Men jeg får aldri tid til å gjøre den ferdig, så jeg tror jeg bare må selge den nå. Jeg har siderutene som mangler, og div andre deler til den liggende. Det står på fjerbein med bremser fra 528 fram, har vel orginale fjerer liggende hvis det er av interesse. Kan sende med noen alufelger i 17 og 15 tomms som egentlig hører til e34. Det finnes selfølgelig litt rust rundt omkring, men veldig lite til gammel E28 å være. Det er montert EL-Recaro førerstol, og opplagt div kabler til stereo. som to sett med signalkabler, og 16mm3 strømkabel. Det står noen 6x9 høytalere i hattehylle, og mellomtoner og diskanter med delefilter fremme. Ta kontakt på pm. eller tlf 41163778 viewtopic.php?f=11&t=175170 Har også en 93mod 318 is som jeg tengte og bruke motor og gir fra, som kan følge med for noen kr ekstra hvis det er av interesse, 318 er ganske ribbet og det er stort sett bare motor og gir som er noe å ha, da den er rammeskeiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ingen som er intrisert i noe å henge fingrene i utåver vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kan evt byttes i liten bil som bruker minnimalt med drivstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad luck Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 solgt? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Er ikke solgt ennå nei, Men håper å få solgt den raskest mulig, da jeg gjerne skulle ha hatt plass til en anen bil i garasjen til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 pris ? kor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Kommer du med 8000 får du med 318is kaross med bra motor og gir. E28n går for 6000 som den står. Hold til i orkdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Dere som kunn er ute etter å prute, drit i å ta kontakt. Jeg må ikke selge, så den går ikke under 6000. Da får den heller bare ta opp litt plass i garasjen til jeg får tid til å gjøre den færdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Det er veldig mange som melder sin intresse, men det er tydlig vis ingen som er seriøse her. Så da ser det ut som om bilen stående i garasjen til jeg får tid til å ordne den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 jeg trudde du skulle selge den ihelga jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Han som tengte å hente den, hadde ikke tid til å komme. Så det ser ut til at den blir ståående, hvis ingen melder sin intresse ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 jeg er inntrisert men virka som du ville selge den til han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Jeg selger til den som kommer med penger jeg, så hvis du dukker opp med penger, så får du bilen. Du har jo sett den så du vet jo hva det er som står her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 okei :)ja jeg har sett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg