Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo :)

Var litt uheldig når jeg var en tur i Oslo hos faren min for ett par uker tilbake. Kom hjem ganske seint denne natta og skulle dra tidelig hjemover neste dag.

Når jeg kom til bilen ett par timer etterpå og skulle hjemover var ruta mi knust og det var stjelt litt foreskjellig.

Har en delebil som jeg kan plukke litt deler av så jeg har skaffa meg ny rute, trenger hjelp med og få festa klipsene som er på vindusheisen til vinduet. i og med at jeg kun har ansvars forsikring dekker dette jo ingen ting så har helst ikke lyst og ha den på verkstedet for den lille tingen her.

Har prøvd og feste de klipsene med kontaktlim uten hell. Er også litt redd for og lime de feil på vinduet så de ikke går i sporet sitt opp og ned. (mener da at vinduet går skeivt nedover, og det er jo også litt upraktiskt :P )

Om jeg isåfall må ha den på verkstedet. Hva trur du de ville tatt for en så liten jobb ? (Dørtrekk og isolasjon er avmontert når jeg leverer den isåfall)

Håper noen har en eller flere ideer til hvordan jeg kan prøve og få dette til og funke! :)

Mvh :)

Skrevet
Det klarer du fint selv. Klipsa er lagervare hos bmw.

Jeg har klipsene :)

Men de sitter ikke godt nok til at man kan ta ruta nedover. Da glepper de fra ruta og vinduet blir igjen helt oppe. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...