Gå til innhold

Mesh racing grill til e39

amigo
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har en 530d e39 2000 mod. som jeg er meget fornøyd med. Nå er jeg i ferd med å "shine" den opp litt og i den forbindelse lurer jeg på om noen vet hvor man får kjøpt "mesh" (netting) griller til denne bilen? Trenger "nyrene" og til M5 frontspoiler. Vet at jeg kan bestille på nettet fra utlandet, men de er vel kanskje å få tak i Norge også?

Håper på god hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det er mulig å få tak i her i norge, men gs, koed eller schmiedmann kanskje har? bs-bildeler, thorsov... mye å velge mellom..

Men, er du virkelig sikker på at du vil ha netting? Personlig synes jeg det ikke er pent..

5m-lower2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takk for svar. Har forsøkt alle de du nevner, så da blir det vel utlandet. 100% sikker er jeg nok ikke. Har gått på noen "smeller" før hvor ting ser meget bra ut helt til de sitter på bilen. :( Nå er jeg kommet i den alderen hvor det viktigste er at bilen er feilfri og alltid ren. Men noe "stæsj" må man jo ha. Skal ikke så mye til før bilen skiller seg litt ut. Skal tenke nøye over mesh grillen før jeg evt. bestiller. Hva mener andre ? To much ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :D Fargen på bilen er orientblå metallic, så chrome nyrene hadde vel også vært bra. Har originale på i dag, chrome kant m/svarte riller. Har forresten en del dugg i den ene frontlykten. Pakningen ?? Takk for innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...