bmw520 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 NÅ ER DEN SOLGT........ Ja da vurderer jeg å selge min 525 TDS Touring min pga av endrende planer dessverre Selges høystbydende........... Har vært på eu den 03.10-2011, og fikk 6 toere, men enkle feil Slitte bremseskiver bak Slitt hjelpesnekke Slark i nedre bærekule v-side Slitte lenkearmer begge sider Glemt å sett i 2 hjulbolter bak,1 på hver side pga at det var låsebolter Fangeren var litt løs bak pga et side feste. Dette var feilene og blir fikset fortes mulig. delene er bestilt. Ellers så har bilen rullet 192234km ved skrivende stund. Om dette er riktig, har jeg ikke peiling på, men det har vært et karosseribytte på denne bilen, og det er da et karosseri fra 95 og alt fra den er da brukt sånn jeg har forstått det. DETTE STÅR I VOGKORT, Feilen med bilen er som jeg vet om: Noe lakkrust på v-fordør, v-bak, h-framskjerm og h-fordør. er også bittelitt på bakluka. Bagasjeluke åpneren funker ikke, men har luke som det er i orden på. Har ikke sommer hjul til bilen men gode vinterdekk Helt sikkert mer, men kommer ikke på mer i farten. Masse utstyr på bilen da: Eldre type M5 framfanger (har jeg blitt fortalt) M5 sideskjørt, blir også montert M5 fanger bak, det satt ikke M5 fanger bak da jeg kjøpte den. Så det blir full M5 styling Bred front Shadowline, altså svarte lister utvendig og innvendig Skinn seter (sport), meget pene også M5 interiør (tror jeg) med rullgardiner i bakdørene Angeleyes Manuell gir Sperrediff 25% vil jeg tro, funker gull iværtfall ACC Doble el-takluker som funker. 4* el vinduer ABS Setevarme Fjernstyrt sentrallås (fungerer) Alarm (fungerer) Så har jeg også et tilbud for eventuelt den som brenner for e34, da kan jeg selge alt jeg har av delebiler og deler samlet. har da en stk bil med skilter, den som er her, så har jeg et prosjekt som det ikke er problem å få skilter på. så har jeg 2 stk delebiler som er nesten komplette,ene er Norsk den andre er svensk. så den som er interessert i det, kan kontakte meg for mer info da det blir alltfor mye å skrive her. Pris for absolutt ALT av E34 biler og deler er 50k, det må nå anses som et veldig bra tilbud om man er interessert i alt da, og det er en del deler Så ta kontak enten her,pm,e-post eller på tlf 97163012 Bytte i noe kult kan å være interessant, men skal uansett ha minimum 25000kr i kontanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hva selger du bare bilen for ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hva selger du bare bilen for ? ved rask handel hadde jeg sett for meg 30, kommer til å fikse litt småfeil innimellom når jeg for tid, men kommer til sette den høyere når jeg har fått fikset bilen og eu godkjent den. syns absolutt jeg bør få såpass for denne bilen, med tanke på utstyr og hvordan den ser ut. uansett så er det førstemann med penger som gjelder. Kommer også til å følge med no deler til den som betaler det jeg forlanger. hva som følger med blir diskutert ved en seriøs og hyggelig handel Takk for det Kim. har glemt at det var powerflex på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Om man syns den er for dyr, så gi meg et bud om man er interessert, så ser vi om man blir enig. trenger penger til nyere bil, så jeg skulle fått bort denne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Lyst på E39? kan ta denne i innbytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ja vist det er diesel og ikke for dyr så, for det er e39 jeg skal kjøpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 viewtopic.php?f=45&t=201377 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ojda, en bil til 169k dette nei det blir nok i det dyreste laget for meg. beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Synd Men Mercedesen da? Bil til rundt 50 lapper eller? Kan vurdere innbytte i den om du er interessert i e39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Joda det er absolutt fristende, men økonomien strekker dessverre ikke helt opp til din bil må nok holde meg til en bil under 100k. ikke så sugen på å kvitte meg med merca heller, ikke enda iværtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå