Gå til innhold

BMW 518i 1991 E34 m/anlegg vurderes solgt


Andreeash
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg bil i høst i den tro at jeg fikk meg arbeid ved siden av skolen, men det har vist seg at det ikke ble slik, og da jeg er russ i år, så har jeg andre ting å bruke pengene mine på enn bil akkurat nå.

Bilen ser meget fin ut, jeg polerte den etter jeg kjøpte den i høst, og det er veldig lite rust på den. Til tross for at det er veldig lite rust, behandlet jeg det for å hindre videre utvikling. Det er en liten bulk venstre bak, og en liten lakkskade på bagasjeluken, men dette er ikke noen farlige skader. Utseendemessig er bilen fin.

Den tekniske standen av bilen var grunnen til at jeg kjøpte nettop den, da den er meget god. Ingen ulyder, det eneste som er å si på motoren er at den har gått en del, 280000, men den er godt vedlikeholdt. Inkludert meg har bilen bare hatt 3 eiere, og de to som eide den før meg var gamle mennesker som kjørte bilen på verksted med en gang de hørte en ulyd. For sikkerhets skyld skiftet jeg reg.reim i høst når jeg kjøpte den, i tillegg til å bytte toppdekselpakning, fordi den svettet litt olje. Kilometertellern på speedometeret fungerer ikke, men dette er ikke noe stort problem å skifte ut.

Når jeg kjøpte bilen i høst, var det mye pga av den tekniske standen, men samtidig pga det store bagasjerommet. Måtte ha et passe stort bagasjerom for å få plass til anlegget som jeg satt inn. Anlegget gir en meget bra trøkk, om jeg tør si det sånn!

Har du/dere noen som helst spørsmål om bilen, eller ønsker å se bilder av den, så send meg en epost på andreas.hovd@hotmail.com. Svarer så fort jeg har mulighet! :) Pris er ikke satt, så den kan diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...