Vikingen Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Heisann m20b20 i deler mye div fra m20 motorer getrag 260 kasse km stand er ukjent men skal være i ok stand getrag 240 denne har jeg kjørt med ikke noen spesielle ulyder, noe dårlig synk ring på 1og2 gir bare. bilder kommer i morgen lov med bud men ikke skambud takk=) trigger hjul, clutch, er solgt ledningsnett er også antakligvis solgt mvh
Vikingen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 har forresten noen mtech stoler også men disse er stygge og bør nok byttes trekk på
Vikingen Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 ska få tatt flere bilder, og prøve å få litt mer oversikt over smådeler jeg har =) men her er ett av diffen og 2 av motorn når den satt i bilen. mvh
Vikingen Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Er i slemmestad fra fredag kveld till tirsdag vis noen vil ha noen deler i det område =)
Vikingen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 har flere intr så venter litt hvertfall syns det er for lavt=) mvh
Vikingen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 bytter gjerne i ting som brukes i m30 i e30 ombygning
Forbiss Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Hva skal du ha for triggerhjul? Viss det er det som sitter framme på veiva på facelift m20?
Vikingen Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 kan få tell det men blir itte før till onsdan igjen reiser idag å blir borte tilog med tirsdag så =)
Vikingen Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 BUmp er i slemmestad nå eneste delen je har med meg er diffen!
Vikingen Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 en annen som har meldt sin interesse for denne muligens solgt men sier ifra vis den ikke blir solgt den er i god stand gått ca 10000 km tenker jeg bytta den i fjord vinter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå