kevine30 Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 hei. har en m50b25 NON vanos fra en e36 som er gått cirka 140000 fra en tysk bil som skal selges, men toppen er sprukket utvendig på kjølekanalen.. pga forige eier glemte å ha på frostvæske. så du må ta av toppen for å sveise vannkanalene og plane toppen. komplett motor med coiler, manifold, dynamo, dyser, innsug alt det du trenger for å si det sånn da.. med hjerne osv! selges pga har kjøpt meg 330i e46. så det blir ikke noe prosjekt ut av denne motoren lell. så den står bare å tar plass! har også 520 24v girkasse og mellomaksling ved intresse! bare kom med bud folkens! SKAL vekk. evt bytte med noe e46 deler eller noe til e34.. bare send PM på va dere har å bytte i det! eller Cash! Mvh kevin inderberg skal få lakt ut bilder av den snarest! har bilder på mobilen vist noen er intrissert i bilder nå! bare send PM!
matsrh Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 hvilket type e46 har du kjøpt? har noe småtteri til e46
kevine30 Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Kom med bud folkens SKAL vekk eller bytte forslag, eksempel xenon, stabbstag, eller noe !
matsrh Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Følger det med ledningsnett? Har et e46 coupe panser m/nyrer som jeg skulle ha på min før jeg solgte, har begynt å pusse det ned for å ruste, men ble aldri ferdig. Interesse for det? Pris ved rent kjøp?
kevine30 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Følger det med ledningsnett?Har et e46 coupe panser m/nyrer som jeg skulle ha på min før jeg solgte, har begynt å pusse det ned for å ruste, men ble aldri ferdig. Interesse for det? Pris ved rent kjøp? Ikke intrissert i panser desverre, ledningsnett har jeg ikke som jeg vett må undersøke bare gi bud du? skal vekk
kevine30 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Har fått bud på 2000kr dette er komplett med 2 sett ledningsnett og dynamo å startmotor og AC, luftmengde måler hjerne te motor'n osv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå