Anders_w Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Hva må byttes på en e34 m20 motor for å få den nedi en e30? motorfester? bunnpanne? vannpumpe?
Sturlis Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Blokka jeg har i min nå er fra en e34. Det som er forskjellig er motorfester, og bunnpanne. (E30 har peilepinnen i blokka, mens e34 har i bunnpanna eller omvendt, husker ikke helt. Dette har jo ingenting å si...) Ellers så har e34'n lenger motorledningsnett, og det er noe forskjell på kjøleslangen til ekspansjonstanken. Husk å gjenge opp de hullene i e34 blokka der du setter på e30 motorfester, da disse sikkert aldri er brukt, og rustet. Det brant jeg meg på, knakk ett par bolter så de stod igjen inni blokka, ikke moro
Sturlis Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Med andre ord, du trenger bare å bytte mororfester hvis ikke jeg husker feil...
Anders_w Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 finfint:) bunnpanna passer kanskje selv om den er noe annerledes?
bustadmo Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Mente du måtte bytte bunnpanne og jeg, hvis ikke det var på m50 i e30 da ??
Anders_w Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 m50 i e30 så er det jo e34 bunnpanna man må bruke noen som vet om dette med bunnpanne helt sikkert? å om det må byttes bunnpanne, trengs det byttes oljepumpe også?
Sturlis Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Vet helt sikkert at du kan bruke bunnpanne fra e34, jeg har det selv...
Sturlis Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Det eneste som er forskjellig på bunnpanna er at den ene er med hull til peilepinne, og den andre ikke. Oljepumpe og slikt er likt, jeg bruker m21 pumpe...
Anders_w Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 flott ) da er herved prosjektet igang godt en har noe å pusle med i vinter å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå