sk8 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 hei, noen som har vært borti at vifta starter og blåse når jeg stiller på "temp" bryteren til varmt, og vifta står på 0 ? altså den kan stå på 0 , og temp står på kaldt da blåser den ikke men stiller jeg temp på varmt så starter den dette er meget irriterende !! :S takker for alle svar Med Vennlig Hilsen Roy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 blåser den skikkelig? eller bare litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 er bare litt , akuratt som den står på hakk 1 eller 2 nok til og irritere vertfall har du vert borti det ? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 er bare litt , akuratt som den står på hakk 1 eller 2 nok til og irritere vertfall har du vert borti det ? takk for svar skal vell være ganske normalt dette at det blåser litte granne varmt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 jada det skal det nok men det er en høy "summing" fra den som ikke kommer nå den står på kaldt og jeg skrur på vifta hehe får bare teste å ta ut bryteren og kikke litt viss ikke noen har vært borti det men takk likevell spaix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå