Hopen Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hei! Har fram til nå brukt en veivsensor fra m20 på motoren min som er magnetisk. men nå er det brudd i ledningen der den går inn på sensoren. Prøvde en sensor ifra m50, men den var det anneledes plugg og farger på ledningene og den var ikke magnetisk. Så jeg lurer på, er det samme sensor på s38 og m20? er det vr eller hall sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Vr-sensor på begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Vr-sensor på begge Og det er den blanke typen som er magnetisk da vil jeg tro? Finner man disse på noen m50 motorer også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jo, m50 har vr sensor. M52 har hall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå