Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg har kjøpt en "Norsk" e36 så vet noen her inne hvor rammenr står...??

er det bare det oppe ved frontruten??? litt styr å strippe hele kjerren for å lete :(

Skrevet

på dempertårnet var det en blekkplate med poppnagler... noen fler steder som det er gravert inn i platen på bilens ramme??? endel biler har det i kofferten og i dørk osv...???

Skrevet
på dempertårnet var det en blekkplate med poppnagler... noen fler steder som det er gravert inn i platen på bilens ramme??? endel biler har det i kofferten og i dørk osv...???

skal være popp nagler som har festa rammenr, er bare under front ruta og på demper tårn. ikke noe mere

Skrevet

Finnes i bagasjerom også

Under matta. Antagelig på venstre side kanskje på dempertårn.

Plassen varierer litt, men skal være et bak også, men ofte litt skjult.

Skrevet

har sett bak i koffert, på dørk passarsjerside og vindusstolpe på førerside... uten hell... men har dokumentasjon på salg og annonse med bilder så tidligere eier ikke slipper unna og lar meg være i stikken.. men kommer dere over et rammenr et sted så gi gjerne en lyd med tips:)

Skrevet

http://www.autocheck.com/consumers/car- ... ind-vin.do

Her Hvordan finne bilens VIN

Tabellen nedenfor vil hjelpe deg å lokalisere bilen din unike DNA - sin unike kjøretøy identifikasjonsnummer. Vins er normalt lokalisert på flere steder på en bil, men den vanligste stedene er:

- På dørkarmen / dør innlegg av fordørene (vanligvis føreren, men noen ganger passasjersiden)

- På dashbordet ved frontruten

- På selve motoren (bearbeidet pad foran på motoren)

- På bilens brannmur

- I venstre hånd indre hjulbuer

- På ratt / rattstamme

- På radiatoren støttebrakett

- På bilens tittel, registrering, garanti / vedlikehold bok eller på erklæringene siden av bilen forsikring

BMW

Alle

Venstre side av dash (gjennom frontruten)

Høyre indre fender

Skrevet

i min E38 lå også de 7 siste tegna i rammenummer lagra i speedometeret på bilen. lå i en skjult kjørecomputer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...