Office Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Men kun årsmodell ifra '88-'92. Trenger kun ren,tom blokk uten grove riper selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hva gir du for en som er hel og iorden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Ser sikkert aldri noe til den blokka uansett om jeg sier jeg skal ha den,husker hvordan det var med m30-deler forrige gang som jeg aldri så noe til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Når jeg tenker meg om husker jeg godt da jeg på død og liv måtte hente en bil hos deg selv om avtalen var noe annet.. Men er helt i orden for meg, trenger ikke selge noe som helst jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Når jeg tenker meg om husker jeg godt da jeg på død og liv måtte hente en bil hos deg selv om avtalen var noe annet..Men er helt i orden for meg, trenger ikke selge noe som helst jeg.. Om du husker det,så husker du vel sikkert grunnen til det også? Bilen var forøvrig din da så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Husker mye rart jeg.. Hvorfor bilen havna der, og motor ikke ble tatt ut hos meg husker jeg også... Men men nok piss, fant akkurat ut at jeg ikke selger deler til deg, så da lar jeg blokka gå på skroten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Ja den havna der fordi jeg sku ha motor å gir som jeg hadde betalt deg 5 lapper for på forhånd å du sku komme dagen etter,hørte ikke noe ifra deg føre tre dager etter. Resultat,topp med gåene tettninger og mere utlegg for meg! Lenge siden jeg bestemte meg for å ikke handle mere med sånne "luringer" deg. Så kjør blokka på dynga du for all del:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Topp med gående tettinger? Motoren var fin den da jeg henta den.. Du kunne jo sagt nei og fått penga da motor fortsatt stod i bil, men det gjorde du ikke. ikke min feil at du knekker bolter når du voldtar ifrahverandre deler? Forøvrig 5000 for motor, gir, mellomaksel, eksos og alt fungerende var vel ikke så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Delvis ihjelkjørt svensk skit tydeligvis,men steng tråden moderator da jeg har blokk på hånden ifra en hyggelig kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå