bmw-E30 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Hei. Skal kvitte meg 2 sett med felger, da jeg trenger plass i garasjen og dama likte ikke det andre settet med felger. BBS RX204 med 2 Federal 595 dekk og 2 Stratus dekk(Nye i sommer).Begge 225/45-R17 (17x8,ET38) Kler E36 veldig bra! Andre setter er helt nye GS Goldline 18x8 ET35 (60mm kant framme og 80mm kant bak) med flett nye Federal SS-595 225/40R18. Kjørt 15mil siden påsetting av dekk. Tar seg også meget bra ut på E36. Men siden det er dama som er eier av bilen, så er det ikke vits at jeg har de liggende å slenge, bedre at andre får nytte for de Men de går ikke for slikk og ingenting, bare så det er sagt Når det kommer til pris så er jeg usikker på hva de skal gå for. Så de som er interessert får heller komme med bud så tar vi det der ifra! Felgene holder til på Stord mellom Haugesund og Bergen. Kan prøve å være behjelpelig med transport mellom her, men ellers står det på kjøper. Dere får tak i meg enter her på Bimmers eller pr tlf på 99 44 44 65. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå