Laffen_90 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Har en E36 320iA 96 mod som rister ved tomgang, selve turtallet er helt fint, og har sjekket at det ikke er motorfestene som er løse. Har snakket med noen, og de mener at det kan være eksos oppheng som har tatt kveld og får eksosen til å ta i bilen. Under kjøring kan jeg ikke merke noe, men på tomgang, og etter rusing av motorn at den rister. er ikke helt vill risting, men er merkbar når man sitter i bilen. Fikk en kompis til å trø på eksosen mens jeg sto i ro og ruset, og da forsvant ristinga. Så kan det være opphengene som har tatt kveld? Eller noe i selve eksos anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34_driver Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Mener det er slike gummistrikker flere steder under bilen som holder/støer opp eksosanlegget. Ville sjekket om disse er intakte. Er de ikke det er byttet på få minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Da gearkasse opphenget ble dårlig på min E34 ble det slik. Ikke sikkert det er det samme.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffen_90 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Da gearkasse opphenget ble dårlig på min E34 ble det slik. Ikke sikkert det er det samme.? Men da ville jeg jo kanskje ha kjent noe under kjøring også? Og som sakt, da vi la press på eksosen sluttet det å riste, så jeg vill tru at det er gummi opphengene til eksosen som er dårlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Da gearkasse opphenget ble dårlig på min E34 ble det slik. Ikke sikkert det er det samme.? Men da ville jeg jo kanskje ha kjent noe under kjøring også? Og som sakt, da vi la press på eksosen sluttet det å riste, så jeg vill tru at det er gummi opphengene til eksosen som er dårlige Det var akkurat det samme til meg. Ristet og det skranglet i eksosanlegget når den gikk på tomgang og ble borte når jeg begynte å kjøre. Kom også bort når jeg holdt i eksosanlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffen_90 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Da gearkasse opphenget ble dårlig på min E34 ble det slik. Ikke sikkert det er det samme.? Men da ville jeg jo kanskje ha kjent noe under kjøring også? Og som sakt, da vi la press på eksosen sluttet det å riste, så jeg vill tru at det er gummi opphengene til eksosen som er dårlige Det var akkurat det samme til meg. Ristet og det skranglet i eksosanlegget når den gikk på tomgang og ble borte når jeg begynte å kjøre. Kom også bort når jeg holdt i eksosanlegget. Har ikke noen ulyder derimot, kunn lett risting/vibrering, som ikke er kraftig, men merkbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Kort sagt: få bilen opp på bukker og sjekk alle eksosfester og foringene til girkasse og motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffen_90 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Kort sagt: få bilen opp på bukker og sjekk alle eksosfester og foringene til girkasse og motor. Fant ut at det bilr naf test på meg, så skal få guttan på naf til å ta en titt på det mens de er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå