e34_driver Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Gjør et forsøk her for å se om jeg blir noe klokere, har lenge hatt en vibrering foran på Min 92 520 ia touring, byttet det meste i forstillingen og det ble bra , men nå har jeg fått et nytt problem: Kjører jeg normalt/fint merker jeg ingenting men når jeg drar på ordentlig (så ordentlig det går med 520) så hopper og spretter bilen skikkelig bak når den kommer opp på turtall i 1. gir. Tar jeg kickdown i høyere hastigheter merker jeg ikke noe særlig til det. Søkt i postene på forumet men ble ikke veldig klokere. Håper noen snille sjeler kan hjelpe
Mekketom Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Foringer på oppheng til diff. eller til traversen som holder hele bakstillinga.
e34_driver Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Foringer på oppheng til diff. eller til traversen som holder hele bakstillinga. Okei, får nesten under å sjekke igjen. Håper det ikke er veldig komplisert, takk for svar
e34_driver Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Vet ikke om det har noen innvirkning, men den ene fjæra er knekt, den var vært knekt en god stund. Edit: begge fjærene er knekt begge sider bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå