Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vær klar over at bilen forbruker strøm i rundt 15min etter stopp.

Så hvis du målte strømtrekk i denne perioden så vil ikke dette vise korrekt "hvilestrøm"

Kople Amp.meter i serie med batteri og la bilen stå med åpen bakluke i omlag 20min før du leser av måligen.

(Så fort du åpner en dør så vil kupevifte o.l starte å bruke strøm og du må atter vente <20min)

Et j.... styr det der :) Den skal 0,4A ved normalt hvile, sa de på verkstedet. Noen som vet hva den luftfedrungs-sikringa tar? Kun luftfjæring? (Manaulen min er på tysk :?: )

Skrevet
Var i samme situasjon selv, bilen ladet seg ut hver natt. Byttet motstand til klimaanlegget, problem løst. Å bytte er en jobb som tar maks 15 min og som innebærer demontering av kun ett deksel i fotbrønnen på passasjersiden.

Se DIY under og lykke til!

viewtopic.php?t=61468

Godt tips! Første jeg gjorde for 2 år siden og den ble bedre da. Nå lurer jeg på om batteriet som jeg bytta samtidig også har tatt kveld. Mye utlading og opplading sliter de ut.

Skrevet
Var i samme situasjon selv, bilen ladet seg ut hver natt. Byttet motstand til klimaanlegget, problem løst. Å bytte er en jobb som tar maks 15 min og som innebærer demontering av kun ett deksel i fotbrønnen på passasjersiden.

Se DIY under og lykke til!

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=61468

Akkurat det samme skjedde med min, og dette fikset det. Jeg merket det ikke før jeg parkerte bilen på utsiden av vinduet til soverommet (helt tilfeldigvis) og våknet av et satans rabalder på utsiden av at viftene i bilen levde sitt eget liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...