martinsladde Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 jeg kjøpte meg for en tid tilbake en så kalt m42 motor men det viser seg nå som jeg har satt motoren i bilen min at det ikke er noen m42 motor men derimot en m44 har alt utenom chipen til nøkkel ringen , er det noen mulighet for og bypase dette systemet?
Aroid Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Trur du må send inn ECU å få fjernet EWS. Vist du veit chassi.nr eller skiltnr på den bilen du fikk motoren i fra så kan du bestil deg ny nøkkel så legger du bare chipen i ringen. Så er EWS deaktivert heiletiden.
martinsladde Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 veit ikke noe om bilen dette kommer ifra, hvor kan man sende inn ECU hen a?
Aroid Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 No har jeg prøvd å google litt. men fant ikke noe fasit hvordan man kan fjerne eller hvem som kan gjør det. Men vist du kjøper en komplett sett med ECU, EWS box med key chip så har du det som trengs til m44 motor http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-318is-M44-ENGINE-ECU-EWS-BOX-AND-KEY-CHIP-/260849077393
///Naitsirk Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 veit ikke noe om bilen dette kommer ifra, hvor kan man sende inn ECU hen a? Ch.nr står jo på hjernen !! Bestill ny nøkkel etter det ch.nr'et og start opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå