Tuborgs Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Skulle sette meg i bilen og kjøre hjem, trykte inn clutchen og den gikk rett i veggen, jeg forsto at noe var galt da pedalen ikke kom tilbake, jeg la meg under for og studere. Jeg mangler 1-2 cm med stål fra pedalarm til sylinderet som presser vesken ned til clutchen, er det mulig og bare ta en midertidig stang og sveise fast på begge ender så jeg kan bruke bilen? om folk forstår hva jeg mener, om ikke får jeg tegne det takk for hjelp!
Tuborgs Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Prøvde og tegne, jeg suger til det.. men men.. ja den lille biten som er vekk på tegningen, stanga som går til pumpa på en måte, er denne laget av aliminium? tror dere jeg kan sveise den? og om det er aliminium vil jeg kunne klare og sveise de såpass at jeg kan kjøre bilen hjem eller vil det ikke sitte i det store og hele?
Lamek Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Prøvde og tegne, jeg suger til det.. men men.. ja den lille biten som er vekk på tegningen, stanga som går til pumpa på en måte, er denne laget av aliminium? tror dere jeg kan sveise den? og om det er aliminium vil jeg kunne klare og sveise de såpass at jeg kan kjøre bilen hjem eller vil det ikke sitte i det store og hele? Tror ikke du kan sveise den.. Er hoved clitch silynderen så den må nok byttes.. vil bare ødelegge simmeringene om du sveiser i den og da får du bremseveske inn i bilen..
Tuborgs Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 så ingen måte og fikse dette på uten om og kjøpe nytt? skulle gjerne hatt bilen i neste uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå