Pecs Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Hallo! Har litt problemer med min BMW 316 97mod! Sliter med risting i rattet ved høy fart (over 120km/T) og ved nedbremsing! lurte bare på om noen vet hva som kan være galt? Kansje lurt å si at tegnet for slitte bremseklosser lyser!
kimmen12 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Kan være avbalanseringen på hjulene. På gamlebilen hadde det ene falt av, og fikk risting i rattet på rundt 70-80km/t. På et 'dekksenter' tar de å sjekker dette for et par hundre kr. Jeg betalte rundt 500,- for sjekk av alle hjul.
hanskr Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 kan også være endeledd, casterstag osv som e slakk i
bmw cab Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Dette høres ut som casterstag foringer ja. Det du må gjøre da er å bytte ut begge casterstagforinger v/h. Og bytte ut skiver/klosser foran. Skivene dine har blitt urunde med tiden, siden casterstag foringene er slitte. Casterstag foringer er helt vanlig på BMW, de rykker veldig ofte.
Pecs Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Okei! tusen takk for all hjelp! tror jeg skal rulle inn på verksted
oddeinarr Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 trenger ikke være verre enn og skifte bremseskiver, eller ubalanse i felg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå