christer1989 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 vurderer å selge min e39 i deler. tenkte å sjekke intressen ut denne månden. så dere får si i fra om dere trenger noe. er en helt komplett bil. super sport justerbart med papirer. brukt i ca 4månder. svart og helt skinn interiør. 18"felger med helt nye 225/40/18" dekk. m5 front fanger og grøft lys. facelift lykter med xenon. nye deler i forstillingen. m5baklykter. nesten ny radiator. 520 motor med automat (203.000km) har absolutt alt. ikke noe karosseri skader eller rust. er sølv. takluke. 2sone klima. 6spors cd skifter. hel og fin innvendig. tenkte å se hva jeg kan få for den i deler. får jeg ganske bra for den så blir den demontert i løpe av neste måned.
Roger Rabbit Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 hvorfor drepe fine bilen?? selg den heller hel til en som tar vare på den, om den ikke er ihjel rustet under??
christer1989 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Er jo ingen som er int i bilen. Prøvd i 2månder å selge nå. Er ikke noe rust. Bud på hele bilen motaes:)
Roger Rabbit Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 har du forsøkt finn? ikke frekt ment men rett pris selger, kanskje du har satt en litt for høy pris? når jeg har lagt ut biler har det som regel tatt litt tid før folk begynner ringe (men ikke 2 mnd.) autodb er ingen bra side syntes jeg, mer hell med finn... lykke til
Roger Rabbit Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Hva synes du er rett pris da? helt håpløst for meg og svare på, jeg vet jo knapt noe om bilen, men en kamerat av meg har en ganske grei E39 523ia med facelift front og komplett m5 utseende og orginale m5 felger fra nest nyeste 5`r karrosseri, han er glad om han får 60000 for, siden du har stv men litt mindre motor kan du sikkert legge deg litt over det. bilen hans har akkurat tippet 200000km, er vel etter det det sies at disse girkassene ryker!! men er sikkert bare tull det og som mye annet, jeg selv vil tru hvordan bilen blir tatt vare på har mest og si. Men som sagt jeg vet ikke
christer1989 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Er nylig tatt stor servis på den. Olje og filter på motor og automat. Har prøvd på 65,000kr på finn. Men kun 1 respons
Roger Rabbit Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 ok, syntes ikke du har hvert for slem da hvis den er hel, men det er jo bedre du får 50 eller 60 for den enn selge i deler, du kommer aldri til og nå de summene i deler uansett, tviler jeg sterkt på, har selv solgt to biler i deler og aldri igjen, blir sittende igjen med masse deler og det lønte seg ikke i mine tilfeller, bilen din er både bedre og penere enn dele bilene jeg hadde. har for tiden 2 stk motorer ute for salg som er i fin stand, har lagt meg under halv pris i forhold til de fleste huggere men blir ikke kvitt de, bare et lite eksempel. Må du bli kvitt den så senk prisen mer, selv om det egentlig er litt kjipt, kan du beholde den så gjør det fremfor å tenke på dele salg som ikke lønner seg, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå