christer1989 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 hei. selger min bmw pga skal ha meg diesel bil. kan også byttes i annen bil. da kun diesel:) bilen har det rette farge kombinasjonene med sølv og svart skinn interiør:) bilen har fungert godt i mitt eie. bilen har kun gått 200,000km bilen brukes dagelig. årsavgifta for 2011 er betalt deler skiftet i forbinelse med eu kontroll 2011. 4nye dekk. 225/40/18 1abs sensor høndbrekk wire olje og oljefilter har skiftet noen forstilligns deler. 1 xenon pære pluss tenner montert nytt super sport høydejusterbart senkesett på bilen. 4hjulskontroll i forbineldse med senkesettet. nylig eu ok. er montert m5 front fanger med tåke/kurvelys. er også montert facelift front lykter og m5 baklykter. bilen har 2sone klimatronic, AC, og glass takluke. er montert 6cd`s skifter i bagasje rommet. god bil å kjøre. ikke røykt i bilen. setene er det ikke noen skader på. fint interiør med de rette fargene. nyere bilder vil bli lagt ut så fort jeg har tid. bud/bytte forslag motaes på mail eller sms. jeg ringer om bud eller bytte høres interisangt ut:) tlf:90807534 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå