Kekkonen Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Noen som kjenner til en hvit e30 m3 med sort panser og voksne såler i oslo området? ...er en sånn en som har begynt å parkere på parkeringa på jobben om dagen og jeg lurer på om noen her inne kjenner til den bilen, eller om eieren er her selv? Mange av dere tenker nå sikkert at siden den parkerer på jobben min så burde det være en lett sak å spore eieren av kjerra, men jeg jobber i ISS på løren med en parkeringsplass med noen hundre biler, flere avdelinger og en del ansatte kan man si Greier nok å spore vedkommende, men har fri frem til mandag og vil vite NÅ! Om jeg ikke klarer å finne det ut så skal jeg prøve å ta ett bilde til mandag og legge ut....er ikke hundre prosent sikker på at det er en orginal m3, men har sett den ved et par øyekast og det sitter m3 bredding på den iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 kan det være han kompisen til wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 I don't know....Wicky! - vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Tror jeg vet hvem dette er, han bor på Flisa i Hedemark men jobber i Oslo. Hvis det er den jeg tror det er den orginal her er også et bilde av den jeg tenker på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Det er DEN ja!! ....hmmm....flere hedmarkinger på jobben da. Dette må undersøkes nærmere jah, fikk nesten en liten misstanke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Send "regnr AR72187" til 2282, så finner du navnet på eieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 At jeg ikke tenkte på det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Sjekka nr, fikk navnet...er en av gutta på verkstedet på jobben. Vet godt hvem det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Mission completed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Jepp...takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Er ekte M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Sjokk at bimmers løste nok en "gåte" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Visste vel hvor jeg skulle henvende meg for å snuse opp da Bimmers har ganske mange brukere og det er som regel alltid noen som har sett/hørt/fått med seg ett eller annet rundt hver eneste spesielle bmw her i landet..det er bare å kaste ut spørsmål og vente på at rette bruker skal logge på og nappe i snøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå