Pitstop Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Har da vært å handlet meg vinterbil, da jeg ikke vil bruke E90`n på vinteren lenger Bilen er en 98 525TDS Touring med manuell og en kmstand på 280000km som måtte byttes register på Veldig fornøyd med bilen etter å ha fått den hjem og sett over den...Litt slitt lakk, men generelt kun rust på bakluken. meget bra i karroseriet og strøken innvendig med sort skinn Har begynnt jobben med å bytte registret og bestillt litt div annet både innvendig og utvendig, så tror det skal bli en god vinterbil Litt bilder av påbegynnt registerskifte Litt av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Da er alt av topp pakning, bunnpannepakkning, pakninger, o-ringer, reimer, løpehjul, stremmere og komplett register med stremmer, kjeder ,tannhjul og glidere handlet inn++++++...Så i helga blir det skruing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Gratulere med ny bil og lykke til med posjektet blir morro og følge med, du vet jo hva du gjør så denne blir helt sikkert meget bra fint interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Takker Blir nok holdt noge lunde orginal frem til sommer`n tror jeg...men tiden vil vise Har ihvertfall bestillt orginal kompleteringssats navi med 16:9 skjerm som skal inn....da blir den litt kosligere innvendig ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Da er komplett nytt register på plass og bilen starter Litt småshine nå, så er den klar for vinter`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Har skjedd litt her å uten at jeg har oppdatert noe særlig Det er kommet på faceliftlykter foran og bak Justerbar GSP shortshift M-tech skinngirkule med lys M5 ratt Glasstakluke Rails Justerbar midtarmlene 16:9 navi Org. koppholdere foran og bak Og sikkert mere som jeg har glemt i farta Det er også handlet inn M5 front Hartge leppe M-tech bakfanger Sorte griller M-speil m/innfellig bryterpanel speil/vindu for innfelling og modul Skal komme med noen bilder når alt er kommet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Hadde noen flere bilder fra registerbyttet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 genial bil du har skaffe deg der:) Gratulerer. Skal du chippe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 God bil ja Det er allerede gjort...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Fin bil! Legg ut noen flere bilder Var det mye jobb å innstallere navien? Hadde du navigasjon fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Vanlig att register kjeden må byttes på M51 ? vurderer å bytte ut min 528 i 525tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Har begynnt jobben med å bytte registret og bestillt litt div annet både innvendig og utvendig, så tror det skal bli en god vinterbil Har skjedd litt her å uten at jeg har oppdatert noe særlig Det er kommet på faceliftlykter foran og bak Justerbar GSP shortshift M-tech skinngirkule med lys M5 ratt Glasstakluke Rails Justerbar midtarmlene 16:9 navi Org. koppholdere foran og bak Og sikkert mere som jeg har glemt i farta Det er også handlet inn M5 front Hartge leppe M-tech bakfanger Sorte griller M-speil m/innfellig bryterpanel speil/vindu for innfelling og modul Har ikke sett denne tråden før nå, men jeg skjønte at når du sier ordene "litt div" så har det et "litt" annet meningsinnhold enn når vanlige folk sier det, Sondre Denne bilen blir, i likhet med dine andre, veldig bra Men, kan ikke se at senkesett eller felger står nevnt noen plasser..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Fin bil!Legg ut noen flere bilder Var det mye jobb å innstallere navien? Hadde du navigasjon fra før? Var en del jobb ja, men ikke fått den til å funke helt enda.....ikke hatt tid til å sjekke hvorfor den ikke fungerer heller enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Vanlig att register kjeden må byttes på M51 ? vurderer å bytte ut min 528 i 525tds Tja, vanlig er det vel ikke, men nå er denne gått 290000 da....så da var det nok på tide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Har begynnt jobben med å bytte registret og bestillt litt div annet både innvendig og utvendig, så tror det skal bli en god vinterbil Har skjedd litt her å uten at jeg har oppdatert noe særlig Det er kommet på faceliftlykter foran og bak Justerbar GSP shortshift M-tech skinngirkule med lys M5 ratt Glasstakluke Rails Justerbar midtarmlene 16:9 navi Org. koppholdere foran og bak Og sikkert mere som jeg har glemt i farta Det er også handlet inn M5 front Hartge leppe M-tech bakfanger Sorte griller M-speil m/innfellig bryterpanel speil/vindu for innfelling og modul Har ikke sett denne tråden før nå, men jeg skjønte at når du sier ordene "litt div" så har det et "litt" annet meningsinnhold enn når vanlige folk sier det, Sondre Denne bilen blir, i likhet med dine andre, veldig bra Men, kan ikke se at senkesett eller felger står nevnt noen plasser..? Betyr ikke "litt div" alt da??? Hehe Justerbart og felger skal på ja, men det blir til sommer'n....sitter Litt i tenkeboksen på hvilke felger jeg skal ha på den, men skal ihvertfall prøve å gå for Maks senk på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå