HypeTraxX Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg mener jeg leste dette på Gadermoen raceway sine hjemme sider. Noen som har hørt noe om dette? Siden det evt er der borte, så ser jeg for meg at det er litt kjøring, drag og sladding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Regner med det er autoslalom med bmwccn avd øst, dem bruker å ha det der på søndager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 det var forresten forrige søndag ser jeg nå, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Halla det var forrige søndag Jah.. Fasken! Jeg pleier å glemme ting i blandt, men ikke bil. Har du fått kjørt no mer på bane i det siste du a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Har ikke kjørt noe på bane siden ccn treffet på våler i september, å nå er banehjula pakka bort for i år, så da blir det nok fram med rallypiggen og iskjøring som gjelder om noa mnd`r, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 hør der! Da skal jeg ake! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg mener jeg leste dette på Gadermoen raceway sine hjemme sider. Noen som har hørt noe om dette? Siden det evt er der borte, så ser jeg for meg at det er litt kjøring, drag og sladding? [/qavd øst hadde dette på søndag den 2 oktober hvi kjører autoslalom ,kjøring på oppsatt bane med kjegler .går på tid blir tatt tia på kjøring. hvor raskt du kjører .er ikke sladding og dracracing ..dette hvar det siste for i år .det blir vinter trening på is til vintern første blir i jan heller feb neste år .se avd øst sin side for info ang dette mvh øst styret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Okey. Dèt høres veldig interesant ut! Hvis jeg ikke selger banebilen eller turbo bilen blir klar til sommeren igjen, så tror jeg at jeg må prøve detta en gang! Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå