Gå til innhold

525ix


bmwberte
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer å selge min ix som dele bil da det er en del galt med den. begge tårnlagrene har røket på høyre side. er en del rust men har sveiset kanalene da dette var feil på eu. byttet bremserør fra midten av bilen og bak. bremsekaliptern er blitt satt inn feil på høyre side så den lekker. motoren har gått 455tusen en er ikke ulyd i den når man kjører og girkassa er hel og fin. døråpner innvendig har røket så den åpnes med vaier. hanskerommet er ødelagt. fin bil å kjøre ihjel i vinter eller bruke deler fra for det er en del bra deler. nye dempere bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye vil du ha får den da?

+1

så litt sliten ut, og den skal inn på kontroll innen en mnd.. +2 hvis du "glemmer" å vise den..

får såvidt omregistrert den før den mister skiltene:P

men følger med, en IX hadde vert spennende.

hva må til for å få den igjennom EU?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er eugodkjent et år til. tenkte å selge den for 8000. er elektriske seter, manuell gir, kjørekomputer med forbruk, fart, mye drivstoff, limit, kode, distanse, ankomst og stoppeklokke. er en del lakkrust men den har startet hele tiden selv om det har vært 37 minus her. nivåreguleringen er bak er tatt vekk av forrige eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges for 8000 sånn som den står. jeg kjører den når jeg må så den er kjørbar, er bare litt lyd der støtdempern har gått igjennom tårnlagret. følger ikke med 17 tommer. har 15 tommer som det er feil innpress på som jeg fikk med bilen. følger ikke med høytaler eller cdspiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...