Morstan Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Som topic sier! Har nå hørt at den ikke passer og at den passer :S Noen som har prøvd? og som kan bekrefte dette for meg 100% sikkert for meg? Takk, mvh Martin Morstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 di er like bortsett fra att e46 kassen har 35mm ingåendeaksel og større hardykobling. e36 har 29mm ingaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Kan jeg bruke den eller er det mye jobb da med andre ord? håper på hurtig svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Opp. Larsen, øyvind L eller yngve burde vite dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Noen som kan hjelpe meg med å finne ut om e46 m3 6trinns manuell kassa passer på min e36 3,2 6trinns manuell? Og/eller om det er mye jobb for å få den til å passe? All hjelp tas i mot med stooor takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Som han sier lengre opp her, er det større splines på e46 kassa ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Ja. Fått med meg det. Men syns jeg leste at noen brukte e46 kassa pga den var bedre. Så enten går det ann med omgjøring eller så er det bare jug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 det han sier er nok riktig! da får du leite etter en clutch som passer svinghjulet og kassa di og bytte til en mellomaksel og hardyskive som passer den nye kassa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Oki. Da prøver jeg det. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå