BMW328E46 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 Henta M-Tech II settet i dag, klart for montering i morgo!
BMW328E46 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Ferdig montert M-Tech II og angel eyes. litt problemer å laste opp bilder, men prøver!
Bjorni92 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Jeg kjøpte mine Angel eyes fra USA, www.umnitza.com. Veldig fornøyd, og er 60 LED pærer i hver ring Så det lyser greit selv om man bare står med angel eyes Enkle og montere også
Bjorni92 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Kjøpte mine fra www.vvme.com Kina greier, men det skal litt til for å finne noen som ikke er produsert i kina Er veldig fornøyd, hatt de i over 1 år nå. Ikke noe problemer enda ihvertfall, funka konge i -30 også Er vel 1 års garanti på de også tror jeg
BMW328E46 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Vurderer kanskje å sette inn den store 16:9 skjermen til BMW, noen som vet om det er mye som må byttes ut? Har radiomodul, cd-veksler og navimodul bak i bilen!
espenae93 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Denne bilen drar seg til veldig jeg skulle gjerne hatt litt mer info på hvilke angel eyes du kjøpte, de er jo helt syke! stemmer det at du ikke har xenon kjørelys? litt vanskelig å se det på bildene send gjerne link og pris på PM hvis du ikke ønsker å dele det med alle
BMW328E46 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Angel eyes'a er kjøpt på denne nettsiden: http://www.khoalty.com/bmw-e46/lights/e ... -eyes.html Og ja, det stemmer at eg ikkje har xenon i kjørelysa, har kun xenon-look Må kanskje få tak i dette senere Link til din bil?
espenae93 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 FØRSTEBIL: BMW E46 320i 2001 - tanker videre
espenae93 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 heisann, jeg lurte bare på om det er "OEM HID/XENON/PROJECTOR Headlights" eller OEM Halogen headlights som passer på min bil.. Som du kanskje allerede veit så er bilen min en e46 sedan pre-facelift med Xenon kjørelys, så førstnevnte ville være det åpenbare svaret, men jeg ble plutselig i tvil om det kanksje var for facelift lyktes eller noe liknende.. Hvordan de skal sitte i mine lykter: hvilket Fitment skal jeg velge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå