Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

Kjøpte mine fra www.vvme.com

Kina greier, men det skal litt til for å finne noen som ikke er produsert i kina :P

Er veldig fornøyd, hatt de i over 1 år nå. Ikke noe problemer enda ihvertfall, funka konge i -30 også :D Er vel 1 års garanti på de også tror jeg

Skrevet

Vurderer kanskje å sette inn den store 16:9 skjermen til BMW, noen som vet om det er mye som må byttes ut? Har radiomodul, cd-veksler og navimodul bak i bilen!

• 4 weeks later...
Skrevet

Denne bilen drar seg til veldig :wink: jeg skulle gjerne hatt litt mer info på hvilke angel eyes du kjøpte, de er jo helt syke! stemmer det at du ikke har xenon kjørelys? litt vanskelig å se det på bildene :) send gjerne link og pris på PM hvis du ikke ønsker å dele det med alle :lol:

• 2 months later...
Skrevet

heisann, jeg lurte bare på om det er "OEM HID/XENON/PROJECTOR Headlights" eller OEM Halogen headlights som passer på min bil.. Som du kanskje allerede veit så er bilen min en e46 sedan pre-facelift med Xenon kjørelys, så førstnevnte ville være det åpenbare svaret, men jeg ble plutselig i tvil om det kanksje var for facelift lyktes eller noe liknende.. :(

Hvordan de skal sitte i mine lykter:

IMG_0472.png

hvilket Fitment skal jeg velge?

Skjermbilde.PNG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...