D.Toft Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 som topic, e38, 98 modell 728. er rett under minimum nå, skulle hatt påfyll til jeg får tatt service på den.
hao Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Alt som oljeselskapet har listet opp er godkjent og bra nok til normal bruk. I de tilfellene det kreves spesiell olje har de ikke annet forslag enn følg produsentens anvisninger. http://www.statoil.no/FrontServlet?s=sd ... id=2064443 http://www.mobil.no/Norway-English-LCW/oilselector.aspx http://www.castrol.com/castrol/iframe.d ... Id=7066588 http://shelllubematch.earlweb.com/searc ... 2§or=1
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 supert. har jeg m52tu eller m52? hvordan se forskjell?
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 ikke lett å bli klok på det der, alt fra 0-40 til 15-40.. jaja, er samma hva jeg hiver på den da :s
Gravstein Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 IKKE bruk sånn bensinstasjons piss olje på m52, bruk god valvoline, mobil 1 eller motul.
Kobar Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 olje er olje. men det beste hadde jo vært om du etterfyller med en noenlunde samme olje som er på motoren fra før av..
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 hadde eg visst hva olje som ble brukt, hadde jeg selvfølgelig etterfylt med det... men som sagt, er under minimum nivå på pinnen med olje, må ha 1 liter på..
stian1990_2 Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 olje er olje. Bil er bil. Jenter er jenter. PC er PC. TV er TV. Olje er som alt annet, mye å velge i, stor forskjell på kvalitet og hvor den skal brukes. Alt går jo i nøden siden du bare skal etterfylle litt før service.. Hiv på litt mobil1 du så er du sikker
Hauso Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 olje er olje. men det beste hadde jo vært om du etterfyller med en noenlunde samme olje som er på motoren fra før av.. +1
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 du har M52B28. M52tüB28 ligner på M54 motoren. enklest og fortest og se det på vanosen. se foran på tü maskinen så er er dekselet like bre som dekselet med bmw teksta på. på den gammle motoren er dekselet foran bare halvveis om du forstår hva jeg mener. stikker lenger frem på førersiden av motoren. også ser du det på innsuget. og plast dekselet over innsuget med de hvite stripene.
Concep Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Er da vanos på begge ! men dobbelvanos på den nederste !
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 ja. jeg sa jo han lettest ser forskjell på dekselet til vanosen. enkel vanos er kunn på inntaket. dobbel er på inntak og eksos.
Concep Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Alle motorer med vanos, heter jo TU, så syns det var merkelig att du bare kalte den ene det, virket som du mente att kun den ene motoren som du kalte ''tu'' maskinen hadde vanos
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Alle motorer med vanos, heter jo TU, så syns det var merkelig att du bare kalte den ene det, virket som du mente att kun den ene motoren som du kalte ''tu'' maskinen hadde vanos M52B28 heter bare M52 og ikke tü. den har singel vanos uten og hete tü. http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå