aottesen Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hei, Har pga. mye fukt hadde styreenheten kortsluttet. Ble derfor skiftet del. nr 17: 17 63117180829 El boks uten kode org Xenon-Ljus Dette er en bil med adaptive kjørelys, og problemet er at så lenge den der er ikke er kodet, så går lampen rett i "nødposisjon" (innover) når jeg aktiverer svingelysene. Setter jeg den til vanlige "rett frem"-lys, retter den seg opp igjen. Var hos et verksted og forsøkte å kode på fredag, men han kom bare frem til Fotrumsmodul, og derfra så alt flott ut. Må man ha spesialutstyr for å få kodet denne her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 ser at du har hatt mye problemer med bilen? synd å høre faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Jaaaa, det har vel strengt tatt vært litt plukk.. Men det er bare å få programmert opp denne "elboksen" nå, så er faktisk alt på stell (for now). Blir nok ny (norsk) bil neste gang, med 5 års hærlig garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Er det ingen som kan noe om programmering her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Har nettopp mottatt diagnoseutstyr, så kan ikke så mye om dette ennå. Jeg tror dette kan ordnes med DIS, men er ikke sikker. Noen som har bedre kjennskap til dette systemet og vet om vi kan ordne lysene med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg prøver igjen jeg ...(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå