Russen Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Trondheim..Mulig faderen skal på jobb i de strøkene neste uke, skal sjekke det i kveld og gi deg beskjed:) den er grei:). om han ikke er for langt unna så kan jeg muligens kjøre litt i møtes:)
eskildb Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Han skal til Førde neste uke. Tar kontakt senere hvis det blir aktuelt. Må få ordnet opp i salget av den forrige bilen min i løpet av uka.
Russen Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Han skal til Førde neste uke. Tar kontakt senere hvis det blir aktuelt. Må få ordnet opp i salget av den forrige bilen min i løpet av uka. Okey, tlf nummeret mitt står i annonsen. så bare ta kontakt. er nok mulighet for at jeg kan vise bilen i førde.
Russen Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Ser bildene ikke blir lastet opp lenger. Bilen er meget fin, så vist noen er intrisert kan jeg sende bildene på mai. Den går nå for 140!
Z1 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Hvorfor slo du ikke til for noen måneder side på 145 ???
Spax_thomas Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Tomt bud? ingen som nevner at denne er solgt, så da antar man at den ikke er det. Edit: Denne er nok uansett solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå