FKS Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Bilen ligger på finn.no Finnkode: 31140586 Jeg har skrevet noen innlegg her på forumet om problemet med bilen. Kan også byttes mot e36. Mvh Frans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FKS Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Masse deler!! (en hel bil!) : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Så denne på finn før idag, tenkte å sende mail. Men oppdater etter EU-kontroll imorgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind J Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Slik en jeg skulle hatt detta! Står ikke på vinger vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FKS Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Bilen gikk plutselig opp i pris da det var lite å fikse på eu-en. Bilen blir eu-ok før salg. Gi noen bud,høyere enn før. Tenk da att bilen er eu-ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FKS Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Slik en jeg skulle hatt detta!Står ikke på vinger vel? På Flisa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FKS Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Så denne på finn før idag, tenkte å sende mail. Men oppdater etter EU-kontroll imorgen da. Det var lenkearmene foran,demper venstre foran,defekt sideblink,feil innstilt lys(begge høyre side). Bilen blir eu-ok før salg. Da blir det jo også høyere pris. kommer ny finn annonse når bilen er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå