thoslags Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Dette er en 3 kanals forsterker. Den har kun vore prøvd for 3 år sidan, veldig god og kraftig forsterkar. Eg hadde ikkje behovet for den så den vart satt vekk. Så fant eg den igjen og bestemte meg for å selge den. Eg har ikkje original embalasje, men den ligg i en passende embalasje. Nypris på denne var 3600kr. Som sagt så er den kun prøvd og ser ut som ny. Eg vil ha 1500kr for den. Det er godt under halv pris, og den er verdt endel meir. Link til finn annonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31189993
thoslags Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Ingen som vil ha en skikkelig forsterker til en veldig lav pris?
thoslags Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Sleng inn eit bra bud då vel Knall forsterker som berre står og venter på å bli brukt.
thoslags Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Solgt til en frekking som dukka opp på døra med 100kr for lite. Han hadde missforstått liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå