oreolicious Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hei, leter etter en bok for min 518i 1993 modell! Har funnet en del bøker for e34, men finner ingen for min modell.. De jeg har funnet er for tidligere modeller, eller nyere modeller enn den modellen jeg har... Har blant annet funnet denne boka, http://www.e30.eu/tech/E30ManualHaynescomplete.pdf men det står at den bare gjelder 518i'er mellom 1990-1991, kan det være så stor forskjell at jeg ikke bør gå til innkjøp av boka? Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den boka jeg leter etter? Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oreolicious Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oreolicious Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 shameless bump Er forresten også på jakt etter en solskjerm til førersiden for en e34... anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå