Joachim_M5 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 En sats braketter, beregnet for hylse som er 60mm utvendig. På min bil lagde jeg hylsene med 50mm innvendig og brukte diff-foringer fra e36. 600kr.. Send pm eller bruk telefon: 91825622 Kan også levere hylsene som foringene skal stå i, og selvsagt foringene hvis noen ønsker det. Skal lage meg en jigg i nær framtid, og da kan brakettene leveres komplett og ferdig tig-sveist.
bergeee Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 og dissa funker? var ikke mye spor og henge foringen i der? eller er det bare meg som ikke skjønte helt åssen disse funka?
Joachim_M5 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Hvis du ser på nederste bildet så ser du at jeg har sveist ei hylse fast i brakettene som er 60mm utvendig og 50mm innvendig. I hylsene står det diff-foringer fra e36.
bergeee Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 åja, så du skal sveise en hylse fast i de ja, da skjønte jeg, skjønte ikke åssen du ville få festa en foring i de buene der serru:P
Pernezz Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 En sats braketter, beregnet for hylse som er 60mm utvendig. På min bil lagde jeg hylsene med 50mm innvendig og brukte diff-foringer fra e36.600kr.. Send pm eller bruk telefon: 91825622 quote] Fikser du hylser også? Evt hvor dype er dem? Mvh Per Øivind Nesse.
Joachim_M5 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Kan fikse hylser også, men de må jeg dreie eller få noen til å dreie for meg, så de blir fort en 500-lapp. Husker ikke i farta hva bredda på de er, men rundt 3cm. De er like breie som tverrbjelken i dørken som de henger i. Sveiste et flattjern på hver side av den, det blei topp.
Joachim_M5 Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Fikk en bestilling på disse igjen, så da får jeg skjært flere i samme slengen. Kan også selge med hylsene som foringene skal stå i hvis det er ønskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå