eXyleNe Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Heisann! er ny på forumet og har kjøpt min første BMW problemet er å få den opp på driftstemperatur på motoren. den kommer fort over det blå feltet, men så holder den seg lenge mellom blå og rett driftstemperatur. Gåen termostat? Bilen er import fra frankriket, og har diesel varmer av eit eller anna merke. Mvh Kjell Inge Rørvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Sikkert gåen termostat. Hadde samme problemet på min. Byttet begge termostatene og da ble den bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXyleNe Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 vanskelig å bytte? har ikkje satt meg sån inni detta, har ikkje begynt å løsne på deksel og shit er det 2 termostater på disse? eller er da bare ein? hørt rykter om at det er 2 stk skjønner du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå