mudbug Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Hei! Jeg har polert ferdig bane til vinterfelg. hvilken stoff må jeg vaske banen med før klarlakken??? Takk for rådet.
bjalle Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 først avfetting for å ta polish rester,så såpe og vann og tørk med en hvit klut,når det ikke kommer noe svart på kluten er den ren.Viktig at kluten ikke blir svart når du gnir,da er du sikker på at alle polish rester er borte,ellers vil klarlakken flasse etter en tid(egen erfaring)Bra polering forresten.
mudbug Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 først avfetting for å ta polish rester,så såpe og vann og tørk med en hvit klut,når det ikke kommer noe svart på kluten er den ren.Viktig at kluten ikke blir svart når du gnir,da er du sikker på at alle polish rester er borte,ellers vil klarlakken flasse etter en tid(egen erfaring)Bra polering forresten. Grunnen til flassing vil jeg ikke å klarlakkere. Kanskje polerer med hånd to tre ganger gjennom vinteren. jeg har en sånn Powerball som nå de fleste område på banen.
Concep Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 hvis du har høyglanspolert aluminium vill ikke lakken feste seg heller !
Hauso Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Personlig ville jeg vaska med silikonfjerner, da får du vekk alle spor av polish. 100 ganger mer effektivt enn såpe og vann. Men Barca har et poeng, du kan få problemer med klarlakken iom felgen er blankpolert.
mudbug Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Takk for alle tipsene. Jeg lar være å lakkere klarlakk og får se hvordan det er etter denne vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå