mAZE Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Var å tittet på e30'n som står lagret for tiden, åpnet førerdøren som vanlig. Når jeg skulle lukke den igjen, ville den ikke gå i løs. Det er ingen av håndtakene som henger, det virker som det er selve låsemekanismen som ikke går i lås. Er første gangen dette skjer nå, den har ikke vært noe vanskelig før. Er det noen som har vært borti sammen problemet? Er det noe måte å fikse dette på, eller er det like greit å bytte hele greia?
Bare_egil Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Var å tittet på e30'n som står lagret for tiden, åpnet førerdøren som vanlig. Når jeg skulle lukke den igjen, ville den ikke gå i løs. Det er ingen av håndtakene som henger, det virker som det er selve låsemekanismen som ikke går i lås. Er første gangen dette skjer nå, den har ikke vært noe vanskelig før. Er det noen som har vært borti sammen problemet?Er det noe måte å fikse dette på, eller er det like greit å bytte hele greia? jeg har også problem på min e30, låsen går rundt, men døra vil ikke låse seg. Har prøvd å se på låsen, men fant ikke noe galt. Regnet med at jeg måtte bytte hele låsen. Så droppet det. så jeg låser bagasjelokket hver gang(sentrallås)
mAZE Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Ikke låsen, men den mekanismen som holder døra lukket. Til jeg tar i dørhåndtaket og vil inn/ut av bilen... Føler jeg har god greie på bil her.. (Men så har jeg jo aldri sagt det heller. hehe)
Forbiss Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Prøv å spraye låsekassa i døra med wd40 eller lignende. Tydeligvis noko som går tregt og/eller har hengt seg opp.
mAZE Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Kan prøve det i dag. Er det greit å ha av hele dørtrekket da? Kan jo prøve å kun ha på litt på låsekasse der på den er synlig. Men kan ihvertfall bevege den låsemekanismen frem og tilbake uten at den låser seg, så noe har plutselig skjedd.
mAZE Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Sender opp igjen denne jeg, til tilfelle det er noen som har svar til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå