NyBMW-Fan Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Da er min første sommer i en BMW unnagjort. Og det har vært en veldig fin opplevelse. Utstyr: Alt (som kunne fås i 2006) minus hengerfeste. Var litt spent på hvordan den ville være med 19" M3-felger, men den har vært nydelig å kjøre. Rett og slett en herlig bil. Eneste problem så langt var en sikring til soltaket, kostet meg 5 Kr å reparere Her et par bilder fra en tur oppover Hallingdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Pen bil, og pent felgvalg Vurderte noe sånt på min også faktisk, og ser nå at jeg burde gått for det! Noen videre planer for bilen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyBMW-Fan Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hei Jørgen. Takk for hyggelig kompliment. Er veldig fornøyd selv også med bil og felgvalg. Var skeptisk da jeg kjøpte felgene, for var redd de ble for ekstreme og stumpete. Men jeg har alltid syntes at de felgene er utrolig fine/råe, og BMWs felger generelt har jo en veldig (!) bra finish, så jeg måtte bare kjøpe dem da jeg hadde muligheten til å kjøpe et par strøkne og lite brukte. Og bilen fungerer altså bra med dem Ellers har jeg ikke så mange planer videre med bilen. Er rett og slett veldig fornøyd, og det er jo begrenset hva man bør/trenger gjøre med en M-sport. Det er jo ganske pene biler i utgangspunktet. Regner med du er enig der? Jeg må jo få lov til å skryte litt av bilene dine også. Ser ut til å være pent behandlet de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Mja, stort sett alle som ser for seg at store felger er ekstreme og stumpete tar det tilbake etter og ha prøvd det selv! Nydelige felger ja, som sitter som et skudd på bilen Jepp, absolute helt enig. Har ikke gjort noe med min jeg heller, utenom Blackline baklykter, sort grill og lamin-x på frontlyktene.. Man kunne selvfølgelig kjøpt: Carbonsplittere/Frontleppe Hekkdiffuser Duplex-eksos Tone rutene Senk/coilovers osvosv. Jo takk, de får vel så det som trengs de, og litt til! Hehe. Gleder meg til å sende E91`n på detailing nå, det skal bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyBMW-Fan Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Hei igjen. Har du nå hatt bilen din på detailing? Hva ble gjort, og hvem utførte det? Og hvordan ble resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Meget pen 3 serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Hei igjen.Har du nå hatt bilen din på detailing? Hva ble gjort, og hvem utførte det? Og hvordan ble resultatet? Neida, jeg ble rygget på her for litt siden, så skal inn og bytte dør og lakkere venstre side over helga nå.. Har vært i kontakt med detaileren, så vi ble enige om (etter anbefalinger fra han), om at han skal ta bilen til våren i stedet. Så det eneste jeg har gjort nå er og montere ny 17" Continental ICE Contat på de orginale M-sport hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyBMW-Fan Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Meget pen 3 serie! Hei. Mange takk Er fornøyd selv også. Er jo veldig lett å gjøre en BMW pen, så jeg skal ikke ha så mye ære for det akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyBMW-Fan Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Hei igjen.Har du nå hatt bilen din på detailing? Hva ble gjort, og hvem utførte det? Og hvordan ble resultatet? Neida, jeg ble rygget på her for litt siden, så skal inn og bytte dør og lakkere venstre side over helga nå.. Har vært i kontakt med detaileren, så vi ble enige om (etter anbefalinger fra han), om at han skal ta bilen til våren i stedet. Så det eneste jeg har gjort nå er og montere ny 17" Continental ICE Contat på de orginale M-sport hjula Huff! Sånt er utrolig kjedelig. Men det er jo ikke noe annet en får gjort med det enn å fikse skadene. Men de som driver med oppretting og lakkering er jo flinke nå så det blir sikkert bra igjen. Men det er surt når slikt skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Ja, det er nok det.. Men er jo bare blekk, så det kan da byttes Må få ut noen interiørbilder, og kanskje bilder av bilen i vinterdrakt, om den har skiftet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå