Gå til innhold

Min første sommer med BMW E91

NyBMW-Fan
 Share

Anbefalte innlegg

Da er min første sommer i en BMW unnagjort. Og det har vært en veldig fin opplevelse.

Utstyr: Alt (som kunne fås i 2006) minus hengerfeste.

Var litt spent på hvordan den ville være med 19" M3-felger, men den har vært nydelig å kjøre. Rett og slett en herlig bil. Eneste problem så langt var en sikring til soltaket, kostet meg 5 Kr å reparere :)

Her et par bilder fra en tur oppover Hallingdal.

sgwx13w8z9xc1ty4e5tk.jpg

8uvmxid26gracyd7drhv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jørgen. Takk for hyggelig kompliment. Er veldig fornøyd selv også med bil og felgvalg. Var skeptisk da jeg kjøpte felgene, for var redd de ble for ekstreme og stumpete. Men jeg har alltid syntes at de felgene er utrolig fine/råe, og BMWs felger generelt har jo en veldig (!) bra finish, så jeg måtte bare kjøpe dem da jeg hadde muligheten til å kjøpe et par strøkne og lite brukte. Og bilen fungerer altså bra med dem :)

Ellers har jeg ikke så mange planer videre med bilen. Er rett og slett veldig fornøyd, og det er jo begrenset hva man bør/trenger gjøre med en M-sport. Det er jo ganske pene biler i utgangspunktet. Regner med du er enig der? :)

Jeg må jo få lov til å skryte litt av bilene dine også. Ser ut til å være pent behandlet de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, stort sett alle som ser for seg at store felger er ekstreme og stumpete tar det tilbake etter og ha prøvd det selv! Nydelige felger ja, som sitter som et skudd på bilen ;)

Jepp, absolute helt enig. Har ikke gjort noe med min jeg heller, utenom Blackline baklykter, sort grill og lamin-x på frontlyktene.. Man kunne selvfølgelig kjøpt:

Carbonsplittere/Frontleppe

Hekkdiffuser

Duplex-eksos

Tone rutene

Senk/coilovers

osvosv.

;)

Jo takk, de får vel så det som trengs de, og litt til! Hehe. Gleder meg til å sende E91`n på detailing nå, det skal bli bra.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Hei igjen.

Har du nå hatt bilen din på detailing? Hva ble gjort, og hvem utførte det? Og hvordan ble resultatet?

Neida, jeg ble rygget på her for litt siden, så skal inn og bytte dør og lakkere venstre side over helga nå..:( Har vært i kontakt med detaileren, så vi ble enige om (etter anbefalinger fra han), om at han skal ta bilen til våren i stedet. Så det eneste jeg har gjort nå er og montere ny 17" Continental ICE Contat på de orginale M-sport hjula :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Har du nå hatt bilen din på detailing? Hva ble gjort, og hvem utførte det? Og hvordan ble resultatet?

Neida, jeg ble rygget på her for litt siden, så skal inn og bytte dør og lakkere venstre side over helga nå..:( Har vært i kontakt med detaileren, så vi ble enige om (etter anbefalinger fra han), om at han skal ta bilen til våren i stedet. Så det eneste jeg har gjort nå er og montere ny 17" Continental ICE Contat på de orginale M-sport hjula :roll:

Huff! Sånt er utrolig kjedelig. Men det er jo ikke noe annet en får gjort med det enn å fikse skadene.

Men de som driver med oppretting og lakkering er jo flinke nå så det blir sikkert bra igjen. Men det er surt når slikt skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...