Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger nå et sett Brock B1 8,5x17 ET13 4x100 med 215/40 dekk. Selges til førstemann 4500 kr. Holder til både på Slemmestad og i Porsgrunn hver uke, så kan hentes begge steder. Frakt kan ordnes mot at kjøper betaler. Selges da 330mm big brake kit'et jeg fikk idag ikke passer med disse felgene.

Bilder av selve felgene kommer i morgen. Dere kan jo nøye dere med bilder av de påmontert på E30'n min først. Senterkopper er ikke påmontert på bildene, men de følger med!

IMAG0374.jpg

IMAG0377.jpgIMAG0370.jpg

Skrevet

NY PRIS 4500 kr ved kjapp handel. Bør ha de bort før snøen kommer... Dårlig med lagringsplass

Fikk spylt felgene litt idag. Felgene er ikke strøkne eller klar for å finne car of the show akkurat. Ene felgen er litt kantkjørt. Tilstanden kan dere dømme selv:

mini-DSC00706.JPG

mini-DSC00707.JPG

mini-DSC00708.JPG

mini-DSC00709.JPG

mini-DSC00710.JPG

mini-DSC00711.JPG

mini-DSC00712.JPG

mini-DSC00713.JPG

mini-DSC00714.JPG

mini-DSC00715.JPG

mini-DSC00716.JPG

mini-DSC00717.JPG

mini-DSC00719.JPG

Fant ikke den siste senterkoppen da først, men den dukket opp etter hvert!

mini-DSC00728.JPG

Skrevet

Opp! Mange interesserte og får mye PM med bytteforslag, men kun cash som gjelder her. Frakt er ikke nødvendigvis så dyrt. Med Posten kan det sendes for 638 kr landet rundt ved å sende i to pakker. Ellers kan det sendes med transportfirma som ofte kan være billigere, avhengig av hvor du bor. Frakt til Farsund kom f.eks på 575 kr levert på døra, ikke galt. Han er forresten interessert og skal gi meg tilbakemelding i morgen, så hvis noen vil ha billige Brock-felger må dere slå til kjapt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...