Bjornhbjelland Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hallo folks! Tenkte å samle litt biler og folk til et gatetreff/streetmeet på Stord (langs E39 mellom Bergen og Haugesund) kommende helg så da må alle i nærheten på vestlandet ta turen for et siste stikk før vinteren tar fullstendig over bil hobbyen! Er blitt laget en event på facebook: https://www.facebook.com/event.php?eid=152339891527849 Vel møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Heiane då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 det er ca midt på heiane dei skal treffast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Eg har parkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Eg har parkert for vinteren? tidlig d eller har dm begynt å strø veiene? skilta mine blir også strax levert:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Eg har parkert for vinteren? tidlig d eller har dm begynt å strø veiene? skilta mine blir også strax levert:( Tja, mangel på varme og dårlig vær og mangler på bilen gjør at det ikke frister å bruke den. Har ikke levert skiltene enda, skal ta prøvetur etter bytte av VANOS, så er det inn med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Eg har parkert for vinteren? tidlig d eller har dm begynt å strø veiene? skilta mine blir også strax levert:( Tja, mangel på varme og dårlig vær og mangler på bilen gjør at det ikke frister å bruke den. Har ikke levert skiltene enda, skal ta prøvetur etter bytte av VANOS, så er det inn med de. Då får du ta den prøveturen på lørdag! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Ser faktisk ut som at eg blir ferdig i dag, så hvis da e veeeeeeeeeeeeeeeldig fint vær på lørdag så kan eg kanskje rulla øve ein tur Edit: Såg klokkeslettet på Facebook no, eg har nok ikkje lov å kjøra på da tidspunktet på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå