Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en rygge-med-hengerepisode som var så dum at jeg ikke vil komme innpå den engang fikk clutchen seg en støkk. 523i med manuell kasse.

Det kom masse røyk ut og karakteristisk clutcharoma. Etterpå ble det mistenkelig lett å foreta smidige girskift og clutcharomaen var på plass etter kjøring resten av dagen. Virker og som litt fraspark er tapt, men dette kan jo og være innbilning. Faen i helvete.

1. Tyder dette på at clutchen må byttes omgående eller kan det vente litt?

2. Lar det seg gjøre å bytte clutch selv på disse bilene eller må verksted-sjamanene kobles inn her? Har skrudd og bant endel før og har tilgang på grav, tidvis løftebukk og masse verktøy.

Takknemlig for innspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...