vingebil411 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hvordan få ut xenonlyspære? vill ikkje risikera og ødlegge heile lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Vri av kontakten, deretter vri av den hetta som sitter rundt pæra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Ok, takker skal prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Trur eg brukte litt for mykje krefter når eg skulle ta ut pæra, For lysa vil ikkje justere seg lenger. Eg det plast greiene inni som er knekt? Håper eg ikkje må kjøpe ny lykt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 mulig det er justeringsgreie inne i lykta som er knekt prøv og dytt litt på baksiden ved feste til pæra. gjør det p begge s kjenner du lett om det er forskjell på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hvordan er det å bytte disse justeringene? Er heldigvis kun høyre lykt som ikkje virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 det ligger endel diy på dette rundt på nettet. er ikke veldig vanskelig men er mye lim som du må varme noen bruker varme pistol mns noen baker lykta i ovnen. pass på og få det ordentlig tett igjen og tell rundene du skrur nr du tar ut de gamle justeringsskruene og skru likt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Ok, får sjå etter Hastverk å pæreskift går aldri bra hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Kjøpte D2S xenonpærer frå Autolights 4300k 35w, bytta begge pærene, men synest lyset blei gult :S så satte i eine Orginal pæra, då blei det kvitt lys Trudde ikkje det var forskjell på d2s pærer om dei er orginal eller ikkje :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå